שלום עולם - בלוג חדש בבלוגר

 שלום לכולם. 

שמי אלון ארד. 

פתחתי מחדש בחשבון החדש שלי בגוגל (מרץ 2015) בלוג בבלוגר. 

אני מחובר לאינטרנט, לא ברצף, מאז אוגוסט 1996, שהייתי בן 20. 

החשבון הקבוע הכי ישן שלי זה כתובת המייל שלי בהוטמייל, כעת אווטלוק, כבר יותר מ20 שנים, מאז ה 19/06/2000 . 

אחר כך, סיפור ארוך, פתחתי כרטיס באתר תפוז, לפני יותר מ 19 וחצי שנים, ב 01/01/2001 . 

ופתחתי בלוג בתפוז בבלוגים הכתובים, ב 29/11/2003. לפני למעלה מ 16 וחצי שנים. 
פתחתי עוד בלוגים בפלטפורמות שונות במהלך השנים הראשונות, אבל הבלוג בתפוז, בבלוגיה, נשאר הבלוג הקבוע. 
בו אני השקעתי את רוב האנרגיות שלי לכתיבה בבלוג, במשך 16 וחצי שנים, לא ברצף. 
הסיבה שפתחתי וכותב בבלוגר. כי אחרי הרשומה האחרונה בבלוג בתפוז, ביולי 2020, אחרי יולי 2020, כנראה באוגוסט 2020, 

אחרי כ17 שנים של בלוגיה: תפוז החליטו לשנות לגמרי את האתר שלהם. והבלוגיה הפסיקה להתקיים. תפוז הפכו את האתר שלהם, לרק פורומים, שגם אותם קצת קודם שינו באופן דרסטי, אחרי כ20 שנים, לפיהם. 
אז אני כותב כאן, עד שתפוז יחליטו להחזיר את הבלוגים הכתובים שלהם, לפי גרסתם. 
אני אלון ארד, יליד תל אביב, בן 44, יליד 1976. קורות חיים למעוניינים. גר בדיור מוגן של קידם, פגוע נפש, עובד ומתפקד. 
יש לי חברים, יש לי מסגרות. בעל סל שיקום, של דיור, תעסוקה נתמכת מחברת צ'יימס, ומועדון חברתי של אנוש, כיכר מסריק, תל אביב. 
בעל ניסיון זוגי מועט, 3 אקסיות מרכזיות, הראשונה גרושה ממני. האחרונה עזבה אותי כנראה לתמיד, לפני יותר מ 3 וחצי שנים, אחרי שנים שהיינו ביחד, עזבתי, עזבה. כל האקסיות שלי מתמודדות כמוני. כל 1 אדם שונה ומיוחד בפני עצמו כמובן. 
יש לי קצת מודעות, מודעות עצמית. 
יש לי מחשבות, ותוכניות, ושאיפות, וחלומות. 
מנסה למצוא בת זוג, בכל מיני דרכים. 
וזהו בערך בינתיים לפוסט זה. 
חסכן, צנוע, מחזיק מעמד בעבודה כבר 3 שנים ו9 חודשים. אוהב קיץ, למרות שעדיין כאן, עם החום והלחות התל אביבית הידועה. 
יכול להתרגל לחורף, עם כל השכבות, והסירבול שלי, ולרוחות, ולגשם, ולמטריות ולמעילים. 
זהו בערך. שנה טובה, ובחור לילי, יום ולילה הפוכים, במיוחד בלילה שכזה, בדירה. יש סיבה שכותב לפנות בוקר. ותיכף אלך לישון. לילה טוב, שנה טובה, וכל טוב, 
אלון :)


תגובות

  1. בהצלחה כאן. לדעתי לא כדאי לחזור לתפוז גם אם יפתחו שוב בלוגים, כי איך אפשר להאמין להם???

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

תמונת מצב - חרדה קיומית גדולה בעקבות יותר מ 24 שנים לחור לא טבעי בגרון - 21/09/1998 - א' תשרי ה'תשנ"ט - כעת ה 10/10/2022 - ט"ו בתשרי ה'תשפ"ג - סוכות ה'תשפ"ג 2022