סיכום שנת 2020 - שנת העכבר

 שלום לכולם. 

כעת לקראת 3 בלילה, ערב שבת, כ"ו בכסלו, ה'תשפ"א, ה 12-12-2020 . כואב לי הראש. 

כותב בעיקר לעצמי. סיכום שנת 2020 שלי, שנת העכבר, שנת העטלף, שנת הקורונה. 

היתה שנה לא פשוטה, עם משבר בריאותי, וכלכלי. 

המשכתי לעבוד, כבר עובד באותה עבודה, 2 חברות, ביפר תקשוב, כבר יותר מ 4 שנים. 

הפכתי להיות עובד חיוני. עדיין בתעסוקה נתמכת צ'יימס. עדיין גר בקרית שלום, דיור מוגן של קידום. 

עדיין מנהל 2 חשבונות בנק. ויש דברים שאני שומר לעצמי. 

עדיין חבר במרכז מועדון חברתי מסריק, של עמותת אנוש. 

ויש חברים, ויש משפחה. ויש את אמא שדואגת לי. וזהו בערך. 

קצת כואב לי הראש. היום היה יום שישי, קמתי אחרי שנכנסה השבת, התקלחתי, והתגלחתי. והייתי בטלפון. 

ועשיתי כביסה, אכלתי שתיתי, והייתי עם שותף שלי חן בסלון. ראינו בעיקר ערוץ 13, עד סוף התוכנית המועדון, 

שזאת תוכנית ישנה, מלפני 6 שנים, שתמיד מראים אותה בשידורים חוזרים. 

וזהו, רוצה לראות זהו זה, התוכנית ששודרה ביום חמישי בערב. 

לילה טוב, ולהתראות, 

אלון ארד. 

נ.ב: שנת 2020, זאת השנה שפרצו לבלוגיה בתפוז, ותפוז החליטו להוריד לגמרי את הבלוגים בתפוז, אז בינתיים אני כאן, 

לילה טוב, וחג אורים שמח, ושבת שלום, 

להתראות, 

אלון ארד ,מתל אביב :)


תגובות

  1. מאחל ששנת 2021 תהיה טובה בהרבה...
    הזכרתי לי נשכחות. הרושם שלי היה שהבלוגים בתפוז נהרסו כבר לפני למעלה משנה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מוטי. הפריצה לבלוגיה קרתה בערך אחרי הסגר הראשון, לפי זכרוני. יכול להיות שאני טועה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

תמונת מצב - חרדה קיומית גדולה בעקבות יותר מ 24 שנים לחור לא טבעי בגרון - 21/09/1998 - א' תשרי ה'תשנ"ט - כעת ה 10/10/2022 - ט"ו בתשרי ה'תשפ"ג - סוכות ה'תשפ"ג 2022