ינואר 2021 - חורף 2021

 שלום לכולם. 

שנת 2021 התחילה. עכשיו כבר לקראת סוף ינואר 2021. 

החורף עלה מדרגה. השבוע החולף הסתמן כגשום. 

כעת לפי google  

12 מעלות. 

מרגיש פחות. 

הקור חזר לסוף הלילות. נמדדו פחות מ 10 מעלות בסוף הלילות. 

אני עדיין מתמיד, ומתפקד. יש לי בעיית קימה. 

בערבים שיש לי משמרות, אני בקושי קם אחרי 15:00 , השבוע אחרתי פעמיים לעבודה, 

והבוס שלי נזף בי ביום רביעי. 

עובד בדרך כלל משמרות קבועות, ימים ראשון שלישי ורביעי, מ 17:00 -עד 22:00 . 

עובד באותה עבודה נכון ליממה זו, 4 שנים וחודשיים. 

עכשיו עדיין סגר שלישי, שימשך עוד לפחות 10 ימים. אז לא רואה חברים. 

כעת עושה שבת בקרית שלום. היה לי זמן איכות עם שותף שלי ח'.י'. ההילר והדי ג'י, שכרגע, בתקופת הקורונה, מחוסר עבודה. 

כבר כמעט 9 שנים גר ביחידת הדיור. 

אם אתמיד בעבודה עוד כשנה, אהיה יותר מ 50% זמן עובד בדירה. 

גר רוב השבוע, אצל אמא שלי, בדירה שגדלתי. ועל זה, ועל האוכל, אני צריך להגיד תודה לאמא שלי מאוד, יום יום. 

במגמה להשתפר. כרגע נמצא בקשר טלפוני (בגלל הסגר), עם בחורה מחדרה, מתמודדת כמוני. 

היו לנו 2 דייטים בנובמבר, שעוד היה מזג אוויר יותר נוח . 

אני לא אוהב את החורף, קר וגשום. מקווה לעבור את החורף הזה גם בשלום. 

כרגע די קר לי, וצמוד לרדיאטור. 

צורכים כאן בדירה הרבה יותר חשמל בחורף. מדליקים דוד בלי קשר לשמש, גם אם זרחה, 

וגם רדיאטורים. אני גם מבזבז\צורך חשמל, כשאני בדירה.

מקווה ללכת לישון יותר מוקדם מהצפוי. אחרי כתיבת הפוסט הזה, ופרסומו, כמו שהיה בתפוז. 

היום, ערב שבת, קמתי בסביבות 18:30 או 18:40 . 

תיפקדתי, מחשב, קפה נמס, טלפון לאמא. 

התקלחתי, אכלתי, והתגלחתי. התלבשתי, וזרקתי את הזבל, ומיחזרתי בקבוקים. 

לא עשיתי כביסה, יכול לעשות בלילה אחר. 

העובדת סוציאלית שלנו עוזבת בשבוע הבא, כבר בהריון מתקדם, חודש 8. ולא באה יותר לדירה, בגלל שפוחדת בגלל תחלואת הקורונה. אנחנו הדיירים לא חולים, וכנראה לא ניהיה . 

אמא שלי נגד חיסונים באופן כללי, וגם נגד קורונה. והחדירה לי את הפחד מהחיסונים, אמרה לי לחכות. 

כרגע אמא שלי אצל סבתא שלי, עד תחילת פברואר מקווה, עד סוף הסגר. אז גם אני לא מתחסן, אבל שומר מאוד, מסיכה ריחוק, כל הכללים. עדיין עובד חיוני, בחברת שירות הודעות. עבודה קשה מנטלית. אבל אני רגיל יחסית, ומתמודד גם בעבודה. 

אז הערב והלילה, הייתי עם שותף שלי בסלון, 

אכלתי ושתיתי, אכלתי נולדס של מג'יק, וקופסת שימורים תירס. 

ואחר כך הכנתי תה עם סוכר ודבש, (צריך לקנות צנצנת דבש חדשה, במכולת, 350 גרם, עד 20 ש"ח) , 

וחלב סויה. 

ואכלתי עוגיות שח' נתן לי, מהשבעה של אבא של הרב שלו השבוע. 

ואחרי 2 בלילה, או לפני בעצם, ח' הלך לישון. 

המשכתי לראות את סוף השידור החוזר של האח הגדול, בערוץ 13, היה מעניין דווקא. 

ואחרי זה ראיתי קליפים בערוצי המוסיקה הלועזיים, מערוץ 77 ב יס, ומטה. 

vh1 + mtv. 

ואחר כך פניתי לעיסוקי. הוטמייל, מייל לבוס שלי בקשר לסידור עבודה לעבודה לעוד שבועיים. 

ועבדתי על קובץ אקסל, לראות מי עובד איתי ביום ראשון, גם ב 

vts וגם בטלפרונט. 

היממה החולפת, היתה יום הולדת של זמן ניירת, החברה הקודמת, ביפר, שעוד באותו הביניין והמקום עובד, אבל בחברה אחרת, תקשוב. 

וזהו, התפנתי לכתיבת הפוסט הזה. 

אני מרגיש שאני מסתכן שאני ממשיך לכתוב את הבלוג הזה. ועדיין ב כמעט 9 שנים האחרונות, ואולי גם יותר, 

אני יותר אופליין מאונליין, אני חושב, 

ויש שינויים בהרגלי הצריכה. 

ברקע שירים ביו טיוב. שלמה ארצי, ברי סחרוף, ועכשיו משינה. 

זהו בערך. קר, קר מאוד, ינואר 2021. 

לילה טוב, ולהתראות, 

אלון ארד מתל אביב :)

💜 😊 💓  

תגובות

  1. שמח לקרוא שאתה מתמיד בעבודה. מקווה שתתעשת ותתחסן

    השבמחק
  2. לא הבנתי מה הסיכון בלהמשיך לכתוב את הבלוג... ואני גם לא מבין את ההתנגדות לחיסונים. המדע לטובתם, תיאוריות הקונספירציה המפגרות נגדם. אני יודע באיזה צד אני בוחר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

סיכום שנת 2022 שלי - שנת הנמר

תמונת מצב - חרדה קיומית גדולה בעקבות יותר מ 24 שנים לחור לא טבעי בגרון - 21/09/1998 - א' תשרי ה'תשנ"ט - כעת ה 10/10/2022 - ט"ו בתשרי ה'תשפ"ג - סוכות ה'תשפ"ג 2022