כ"ט במאי 2021

 שלום לכם. 

ראיתי שלא כתבתי כאן מינואר 2021. 
כעת השעה לקראת 3:00 בלילה 3:00 בבוקר. 
הכתיבה בבלוג שלי התאפשרה, כי עכשיו ליל שישי, ליל שבת. ואני בקרית שלום כי : 
ביום שישי היה ה 28 למאי, וזה היה היום של ההפקדות של ביטוח לאומי. 
יש לי תפקיד חשוב כאן בדירה. לנהל את חשבון הבנק של הדירה. וביום של ביטוח לאומי, כולם מפקידים לי כסף מזומן, חוץ ממי שיש לו הוראת קבע. המצב השתנה החודש. אבל אני גם מנהל את הקופה קטנה של המזומן. גם אני חלק מהדיירים שמשלמים כמובן. והיום עמדתי במשימה. במיוחד בזכות שעון הקיץ. קמתי בערך ב 17:15, והשבת נכנסה ב 19:20, אז הצלחתי באור יום להתלבש, ולצאת לבנק הפועלים, אחרי ספל קפה נמס, ומעדן. 
המצב שלי כיום הוא שעדיין גר בקרית שלום, אבל גם בג', אמא שלי בתקופה זו, אצל סבתא שלי,אמא שלה, ויש גם מטפלת חדשה, אולי הפעם תצליח. 
עדיין עובד באותה עבודה, כבר 4 שנים וחצי. וב 24 ליוני, יום חמישי, או בתחילת יולי, יום חמישי, מתוכנן ערב צוות בעבודה, 

שאני מחכה לו כבר 3 שנים וחצי. 
עכשיו סוף מאי 2021, ועברו 17 וחצי שנים מאז שפתחתי את הבלוג שלי ב 2003. 
בטלויזיה יש את הכוכב הבא, עם שירי ונינט, שאומרות שעברו 18 שנים מכוכב נולד 1. 
יש לי עוד כמה חברים, בעיקר חברים שלא מהמניין. והיו ויש ימי הולדת. 
אני כבר בן 45. 
ויש לי גם חברה. ששומרת על הפרטיות שלה מאוד. אז לא יכול לספר עליה הרבה, רק ברשותה כמובן. 
וזהו. 
אז היום קמתי אחרי 17:00. שזה יחסית מאוחר. 
ושותף שלי ח' הלך לישון מוקדם, כי ב 8:00 בבוקר, הוא צריך לקום ליום הולדת 3 לאחיינית שלו. אז הלך לישון ב 22:00. 
ואני המשכתי לראות טלויזיה, זה לא אולפן שישי עם ארז טל וישראל קטורזה. 
ואחרי זה חזרתי לחדר. וחוויתי בדידות. כאילו, היה לי תוכניות ומה לעשות. אבל הרגשתי חוסר אונים, בזה שחן הלך לישון, והשאיר אותי לבד בדירה של 4 שותפים. אז הצלחתי גם לדבר עם שותף שלי, שגם לא רוצה שאכתוב עליו. וגם עם שותפה שלי דיברתי קצת בהזדמנות במטבח. 
בגדול חן הוא השותף הותיק והבכיר, ובגדול אני מצליח להסתדר איתו, ולדבר איתו. הפעם האחרונה שאני זוכר שממש כעס עלי וקילל אותי, היה ביום הולדת שלי, שאמרתי לו שאני לא רוצה לספר לו שעושה יום הולדת בדירה של אבנר, היה לי יום הולדת ממש נחמד, עם החברה, שבאותו יום החלטנו שאנו חברים . ועם כמה חברים, אצל אבנר בבית. 
אני כבר התחסנתי גם, פעמיים. וכבר לא צריך לשים מסכות בחוץ, אבל בפנים עדיין צריך. 
ויש גם שינויים בפוליטיקיה, היו בחירות בחודש היום הולדת שלי. 
ויכול להיות שתיהיה ממשלה עם בנט ולפיד, בלי ביבי, פעם ראשונה מאז 2009. 
גם חודש מאי, זה חודש ההכרעות, מחר יש גמר ליגת האלופות, 
וביום ראשון, המחזור האחרון של הליגה הישראלית בכדורגל, ליגת העל. ויש סיכוי שמכבי חיפה תזכה באליפות, אם תנצח. 
אני אוהד מכבי חיפה. יש סיכוי, ויש סיכוי שלא. תלוי במכבי חיפה, ומכבי תל אביב שבטוח תנצח גם. :)
וזהו בערך. לילה טוב, ומחר אני צריך לקום גם אולי באותה השעה. ואתארגן, ואסע לסבתא שלי לאימא שלי ולסבתא שלי, 

ואחר כך לדירה של אמא שלי לישון, כי ביום ראשון, מתחיל עוד שבוע עבודה. לילה טוב, ושבת שלום, 
אוהב, אלון :) 

תגובות

  1. בהצלחה בהמשך - מקווה שהבעיות שנשארו יסתדרו
    שמח מאוד לשמוש שיש לך חברה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

סיכום שנת 2022 שלי - שנת הנמר