סיכום שנת 2021 - שנת השור - סיכום כללי , גירסא 2

 שלום לכולם. 
כעת מוצ"ש ה 25/12/2021 , כריסמס. השעה האחרונה ביממה, לפני חצות הלילה. 
עוד פחות משבוע נגמרת שנת 2021. 
זמן טוב לסיכום שנה כללית. 
כולנו חיים בגוף שלנו, חיים חיים פרטיים. אבל גם יש שנה לועזית כללית, ויש דברים כלליים, מאורעות כללים שמשפיעים על הפרט. 
בקיצור, שנת 2021 התחילה עם סגר שלישי. 
אני המשכתי להיות עובד חיוני, ולפי מה שאני זוכר, היו גם אז הגבלות של התחבורה הציבורית, והייתי צריך לעבוד יותר שעות מהסגרים הקודמים. 
בחודש מאי 2021, היתה מלחמת של כשבועיים או יותר, לא זוכר. 
פעם ראשונה של האזעקה במרכז, אני זוכר שהייתי באמצע משמרת, ופעם ראשונה, ירדנו למקלט, בבניין ביפר, ברמת גן. 
אז השנה גם עברנו מלחמה, לפי מיטב זכרוני, מבצע שומר חומות. 
בחודש מרץ היו בחירות רביעיות. ובחודש יוני, במעשה קסם, יאיר לפיד הרכיב ממשלה, עם ערבים, ימיניים ושמאלנים. 
ובנט, במהלך לא דמוקרטי, עם מעט מנדטים, ניהיה ראש ממשלה, במקום לפיד, ולפיד ניהיה ראש ממשלה חלופי. 
העם נחצה ל2, בבחירות האחרונות, נוצר מצב של ביבי נגד כולם. והפעם ביבי הפסיד, למרות שהליכוד היא המפלגה עם הכי הרבה מנדטים. אבל לא הצליח להרכיב ממשלה, ולפיד כן הצליח. 
גם בתקופה של הממשלות של ביבי, וגם עכשיו, אני בעד יציבות שלטונית, ומקווה שהממשלה הזאת תצליח להחזיק מעמד הפעם 4 שנים, עד מרץ 2025. או עד יוני 2025. כמו שהממשלה של ביבי החזיקה מעמד מבחירות 2015 ,4 שנים, עד מרץ 2019. הבחירות של מרץ 2015 היו ביום ההולדת שלי, יום שלישי 17 למרץ 2015. 
אז החודש ציינו חצי שנה לממשלה של לפיד-בנט וכו'. 

אז היו בחירות, היה סגר, והיתה מלחמה השנה. 
ניזכרתי גם שהשנה היה יורו 2020, באיחור של שנה, בגלל שיש גם קורונה, כבר שנה שנייה. ואיטליה ניצחה בגמר את אנגליה, היו הרבה תיקו, והרבה משחקים הוכרעו בבעיטות פנדלים אחרי 120 דקות. 
אפרופו כדורגל, השנה, הסתיימה עונת 2020\2021, בליגת העל המקומית בישראל. וסוף סוף, לפי נתוני הסטטיסטיקה, 
מכבי חיפה בכדורגל, הקבוצה שאני אוהד מאז עונת האליפות המיתולוגית, שהייתי בכיתה י"ב, עונת 1993\1994  , 
זכתה באליפות המדינה, למרות שלא הצליחה לנצח בליגה את מכבי תל אביב, היריבה שלה בהרבה עונות אליפות, 
אליפות של מכבי תל אביב, ואליפות מכבי חיפה, במשך הרבה שנים. 

אז היה יורו, וגם היתה אולימפיאדת טוקיו, 2020, גם באיחור של שנה בגלל הקורונה. 
נבחרת ישראל היתה הנבחרת הכי גדולה שהיתה אי פעם, יחסית לנבחרת ישראל. 
זה כבר היה בממשלה של בנט-לפיד. והגענו לשיא של מדליות אולימפיות. נדמה לי 2 זהב, של ארטיום, וגם של לינוי אשרם, שהיתה החביבה של האקסית שלי השנה. ד'. 
היה גם מדליית ארד, של הנבחרת של הג'ודו, מדלייה קבוצתית. 

וזהו בערך. עברו כל החגים, בשנה הלועזית, ואנחנו אחרי חנוכה, וכעת בחג הכריסמס. יש גם עוד שבוע או פחות את הנובי גוד. 
אבל השנים הלועזיות הם גם חשובות, שנה לועזית, שנה אזרחית. 12 חודשים. 
והשנה העברית היא שנת ה' תשפ"ב. והשנה העברית הנוכחית היא שנה מעוברת, יש 2 חודשי אדר, אדר א', ואדר ב'. 
עוד פחות מ 3 חודשים יש לי יום הולדת, והשנה, ( 2022) ( ה'תשפ"ב) זה יוצא כמעט חופף, 17 למרץ 2022 , יום חמישי, בערב, זה יוצא ערב ט"ו באדר ב', שושן פורים, שזה התאריך יום הולדת העברי שלי. 

זהו בערך. מה שכחתי? 

תוכלו לכתוב לי בתגובות מה שכחתי? או בפייסבוק. 
נ.ב: אני מעדכן בעיקר פוסטים באינסטגרם, ובפייסבוק. יש לי גם טויטר , והרבה הודעות נמצאות בסמארטפון. 
כעת אני כותב בבלוגר, בנייד, בלפטופ, שקניתי לפני שנתיים בקי אס פי, בדיזניגוף סנטר, בעזרת אמא שלי שתחיה. 

בריאות אהבה, שפע, הצלחה, וכל טוב, 
להתראות, 
אלון ארד מתל אביב =] ... 

תגובות

  1. הזכרת לי הרבה דברים שכבר שכחתי שהיו השנה... איך אזכיר לך דברים אחרים? :-)
    יופי של סיכום. שנת 2022 מוצלחת לך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. רק עכשיו ראיתי. לא קיבלתי מייל בעקבות התגובה שלך.
      אולי ניהייתי בומר. :-)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

סיכום שנת 2022 שלי - שנת הנמר