סיכום שנת 2021 - שנת השור

 שלום לכולם. 
כעת רבע ל 1 בלילה. 
18/12/21 . 
אמצע דצמבר 2021. החורף הגיע. המעלות יורדות, גשום. 
לילה של שבת. שישי בערב. 
יש חדשות מאז הפוסט הקודם בלילה של כיפור בספטמבר. 
בתחילת אוקטובר, ניפרדתי מחברה שלי. וזה היה בשבילי קצת הקלה. 
קצת הצטערתי שזה נגמר. אבל הרגשתי גם הקלה גדולה. 
בסוף המערכת יחסים, היה סופ"ש שהלכנו לסרט שלישי בחדרה. וכשהגענו לרחוב שבו היא גרה, אני נפלתי. וזה לא אופייני לי בכלל. קיבלתי כמה פצעים. נדבקתי בשלומיאליות שלה. 
הסרתי לה עוקב בפייסבוק, אבל לא חסמתי אותה. 
והדייט האחרון שלנו בתל אביב היה מאוד טראומתי. היא מאוד ניבהלה כשנכנסנו לשרונה מרקט, וזה היה המיקום שהיא אוהבת. ורבנו. והלכנו הרבה ברגל. ובסוף ישבנו בארט פיצה באבן גבירול. 
עכשיו אני כותב שוב בג'. בלפטופ אצל אמא שלי, לבד בדירה. 
קמתי בסביבות 20:00 בלילה. ויתרתי על מקלחת. אתקלח מחר בלילה כנראה. 
הזמנתי פאד טאי ירקות מג'פניקה, דרך הרשת. שילמתי במזומן גם על משלוח 12 ש"ח, המנה עלתה 41 ש"ח. ושילמתי גם טיפ, יצא סה"כ 60 ש"ח במזומן. 
מחר קבעתי עם חבר שלי א' בבית הפנקייק, ומחר אני צריך ליסוע גם לסבתא שלי, לקבל אוכל מאמא שלי להמשך שבוע הבא, מיום א'. רק שא' לא עונה לי בטלפון כבר כמה ימים. אז הבילוי מחר לא בטוח. 
ביטלתי תוכניות בילוי אתמול והיום, בגלל הגשם. 
עדיין עובד בביפר תקשוב ברמת גן במוקד.5 שנים.
 בתחילת החודש, דצמבר, הייתי חולה כמעט שבועיים, ולא הגעתי לעבודה ל5 משמרות. רק השבוע חזרתי ביום שלישי ה 14 לדצמבר, ועבדתי שלישי רביעי. 
עדיין בדירה בקרית שלום, באותה יחידת דיור, כמעט 10 שנים. החוזה זה עד סוף מאי 2022. 
בסוף ינואר, תחילת פברואר 22' ימלאו עשור לשותפות שלי עם השותף ח'. 
יום חמישי האחרון, הזמנתי וקניתי מחשב מיני פי סי חדש באייבורי דיזינגוף סנטר, עלה לי כ 3,224 ש"ח. 
צריך לקחת אותו ביום חמישי שבוע הבא, ב 23/12/21. 
רק צריך לשמור על הבריאות שלי. החודש קיבלתי גם מענק, בסך 1,902 ש"ח , וגם סיוע בקניית המחשב, מקידום, על סך 1,516 ש"ח, שזה השלמה ל 3,500 ש"ח מלפני שנתיים, שגם קיבלתי מימון חלקי ללפטופ הנוכחי, על סך 1,984 ש"ח, וקניתי את הלפטופ ב 2,700 ש"ח. אמא שלי דואגת על זה. ורוצה לבוא איתי לאייבורי, כשאני קונה במזומן את המחשב. 
אמא שלי כעת אצל סבתא שלי, ומסתמנת מטפלת הודית יציבה אצל סבתא שלי שתחיה. 
אז לסיכום 2021, אולי אסכם שוב בשישי הבא, שכנראה אעשה שבת בקרית שלום אחרי כמעט 7 חודשים, מאז סוף מאי 2021. 
אני קצת פוחד מהשעות ההפוכות שלי במיוחד הלילה ומחר. וקצת פוחד גם לעשות שבת בקרית שלום, אבל אין לי הרבה ברירות. מחשב חדש שצריך להרכיב, בלילה שבין חמישי לשישי. 
צריך לספר לשותפים שלי בלילה של רביעי. וגם הקצבה נכנסת ברביעי. וצריך לתפקד בנידון. 
התקציב עבר, ומסתמנת הגדלה של התקציב. לא מאמין עד שאראה באתר חשבון בנק הפועלים. אבל לפי החישובים שלי, אקבל 3,700 ש"ח. וגם יש שמועה שהסיוע עולה ב 230 ש"ח ל 1,000 ש"ח בחודש.
אלו שנים טובות, שמאבק הנכים מצמיח פירות. רק צריך לשמור על הבריאות הפיסית והנפשית שלי. ולהמשיך לחיות לעוד כמה שנים טובות. צריך להגיד תודה רבה כל יום, על הדברים הפשוטים. על עבודה, משפחה וחברים, ומסגרות. עדיין יש לי 3 סלי שיקום. 
עדיין נעול בחשבון השני של בנק הפועלים. מוכן להשקיע הרבה מאוד כסף כדי לעשות צו בית משפט, ולהוציא את איגור וואינוב מהחשבון. העו"ס שלי איתי, לא ממש עוזר לי בזה. הוא אומר שמנסה. 
אז לסיכום: 

-2021 בעבודה, מצליח להתמיד, נשארו לי שבועיים, 6 משמרות. הייתי בשפל, וכעת שומר על המשמרות, בסוף ספטמבר, היה שפל, קיבלתי מכתב אזהרה. מאז תחילת אוקטובר, למשך חודשיים, ובעזרת אמא שלי, הגעתי למשמרות שלי בזמן, לפני הזמן. והמשכורת אוקטובר נובמבר, שקיבלתי בנובמבר, דצמבר, היתה בהתאם. קיבלתי משכורת נובמבר אחרונה בדצמבר, 2,009 ש"ח, על בסיס של כ 63 שעות, 13 משמרות. 
-2021 בדירות, בדירה, עדיין גר בקרית שלום, בדיור מוגן, וגם אצל אמא, בחודשים נובמבר, דצמבר, ביוזמתי, התשלום של הקופה קטנה עלה ל 100 ש"ח בחודש. עדיין עושה חישוב תקציב, ועומדים בהוצאות, וחוסכים, המצב בחשבון בנק, ב 2 חשבונות הבנק טובים, אולי אפרסם מצב שנתי עוד שבועיים, אולי בפייסבוק, או בבלוג. 
בדירה של אמא אני חי על חשבונה, ושוב כותב, שיש לי מזל שאמא שלי עבדה בתור מורה כ 40 שנים, ויש לה פנסיה תקציבית ממשרד החינוך. והיא יכולה להרשות לעצמה לתמוך בי , ויש לה דירה. 
האמת, בסוף החודש, רציתי תיכננתי, לצלם כמה מקומות בדירה. כי יש דד ליין של עד סוף מאי 2022 לפנות את הדירה, שבה גדלתי, לפחות 41 שנים, יש דד ליין לפינוי בינוי, תמ"א. 
2021- במועדון חברתי, הצוות התחלף, במסריק, מדן ודורין, יש לנו את אסף ושני, שני הגיעה, ואסף הגיע רק חודש ומשהו אחרי. שכחתי להגיד שבדיור מוגן, יש את איתי העו"ס, ויצחק המדריך גם עזב באמצע אוקטובר, ועדיין אין מחליף או מחליפה. כבר כחודשיים, ואני לא מגיע לדירה בראשון שני, אלא רק ברביעי חמישי. 
2021 - בתעסוקה נתמכת, ענבל עזבה גם בספטמבר, והמחליפה שלה מאיה, לא יכולה להיפגש איתי בימי שני שנוח לי. וכל פעם ניפגשים במקום אחר, ביום אחר, בזמן האחרון בימי שלישי ב 16:00, ויש אי הבנות. פעם אחרונה ניפגשנו בסנטר, יום שלישי ב 16:00. וקבענו עוד פגישה בחמישי ב 15:15, ב 30 לחודש, בקרית שלום, אחרי ישיבת דירה בדירה בקרית שלום. 
יש לי גם תור לפסיכיאטרית שלי ד"ר סנטו, בגייגר, ב 21 לדצמבר , בשעה 15:00, אז צריך לקום יותר מוקדם מהרגיל. אחרי שלא ראיתי אותה מאז ה 13 ליולי השנה. 
אני אסוציאטיבי, וקופץ מנושא לנושא ואולי משמיט עוד דברים שרציתי לכתוב. 
הכתיבה השנה יותר קשה לי, או שמזדקן, או שלא יודע מה יש לי . החושים קצת מתקהים. 

-וב 2021, היתה לי מערכת יחסים, שהתחילה בטלפון בספטמבר 2020, דייטים מנובמבר 2020, והחברות התחילה ביום הולדתי, ב 18 למרץ 2021. והסתיימה אחרי כ 7 חודשים, באוקטובר השנה. 
עוד כ 3 חודשים יש לי עוד יום הולדת. ולא מוצא מישהי לדייט, יש רק התחלה של מישהי בשם לי בטינדר. 
הבחורה שאלדד ניסה לסדר לי, לא ממש רוצה אותי. לא יודעת. 
והידידה של יועד גם לא ממש מעוניינת בי, ניפגשים מידי פעם, גרה במרכז תל אביב . והיא התחילה השנה ביחסים לא ברורים ,עם מכר בעייתי. 
- וזהו בערך. יש לי עוד כמה חברים, קרובים, רחוקים. כל 1 והסיפור שלו, ויש לי כמה עמיתים וקשרים עם אנשים שעובד איתם. 
ויש את המועדון החברתי גם, והדירה, ומשפחה, ואמא, וסבתא. 
אני קצת דואג, לגבי הבריאות הפיסית שלי. שם לב, גם הלילה, שאני יושב מול המחשב קצת עקום, ולא תמיד מקפיד על גב זקוף. הייתי במיטה היום יותר מידי שעות. התעצלתי לקום. וגם כשקמתי, חזרתי למיטה לעוד יותר משעתיים וחצי. 
זהו. מה עוד שכחתי. תחום חשוב בחיים? 
לילה טוב, 
אלון. שבת שלום. 
תיהיו אנשים טובים, 
אלון ארד מתל אביב :) 

תגובות

  1. סיימתי לכתוב ולפרסם פלוס הגהה, תוך כמעט שעה, עד עכשיו 01:40 :)

    השבמחק
  2. מצטער לשמוע שנפרדת מבת זוגך, אבל נשמע שבסך הכל זה לטובה.
    כל הכבוד על ההתמדה בעבודה.
    שתהיה לך 2022 מוצלחת!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

סיכום שנת 2022 שלי - שנת הנמר