סיכום מצב, 12 למרץ 2022, לפני יום הולדת 46 שלי, לפני שבוע לא רגיל אצלי.

 שלום לכולם.  
אלון ארד. 
ת.ז: 038445458 
בלוג בבלוגספוט. 
כעת ליל ערב שבת. 
תאריך לועזי: 12/03/2022 . 
תאריך עברי : ערב ט' באדר ב'. 
הטריגר שאני כותב זה , שאני מרגיש שאני יכול לאבד את מקום העבודה שלי. 
עובד בביפר תקשוב, כבר יותר מ 5 שנים, ו 3 חודשים. 
ותק בתקשוב, שנתיים ו 7 חודשים אני חושב. בתלוש משכורת פברואר 2022, כתוב ותק אצל המעסיק: 02 שנים 08 חודשים. 
הודעה לעובד: מזל טוב ליום הולדתך, שחל בתאריך : 17/03/2022 . 
השבוע החולף, אחרתי לעבודה ביום ראשון, בשעה וחצי. ביום שלישי, אחרתי בכמעט שעתיים, בשעה ו45 דקות בערך. ביום רביעי, לא הצלחתי לקום מהמיטה עד אחרי 17:30 בערך, טילפנו אלי מהמוקד, והרש"צית המקבילה לבוס שלי הרש"צ ד', הרשצ"ית ח', דיברה איתי וכעסה עלי, ואמרה שזה לא יכול להמשך כך. 
אמא שלי כועסת עלי. 
היום, ערב שבת, קמתי אחרי שהשבת נכנסה, ב 17:35, הגעתי לסבתי, בערך ב 19:20 . עשינו קידוש, ואמא שלי בירכה, ועשינו קידוש, עם שירים של שלום עליכם, מלאכי השלום, ואשת חייל, קידוש, נטילת ידיים, מוציא לחם מהארץ, וכרגיל, 3 מנות, אמא שלי בישלה מהבוקר עד כניסת שבת, שקשוקה לי, דגים לאמא ולסבתא, ומרק עם 12 ירקות, בלי בצל. ותבשיל מנה עיקרית, תפוח אדמה, עם בטטה, ועוף, רק פולקס. 
אמא שלי ממשיכה לעזור לי. נתנה לי אוכל, עדיין מבשלת לי לעבודה, והכינה לי סנדביצ'ים, ובננות. אכלתי לא מזמן, אוכל לכל השבוע. 
גם קראתי בתורה, פרשת השבוע, ויקרא, בעיקר דיני קורבנות. 
ראינו טלויזיה קצת. את התוכנית של ארז טל וישראל קטורזה, " זה לא אולפן שישי" ב 22:00. 
יש לציין באמת מתחילת השנה, שאני מצאתי פתרון, ואני נוסע בקו 710 נעים בסופ"ש בחינם, מרמת אביב ג', (הדירה הנוכחית), לעיריית תל אביב\גן העיר, וברגל, לסבתא שלי, שגרה קרוב לעירייה. עיריית תל אביב, כן? 

קיבלתי שיבוץ עבודה, עם טעות, כאילו שאני עובד מ 16:00. 
חזרתי לדירה של אמא שלי לבד. אמא שלי נשארה אצל אמא שלה, סבתא שלי. 
שמתי הכל במקום. גם נתנה לי כביסה מקופלת שלי. אם היתה בדירה של אמא שלי מכונת כביסה שעובדת, 
אני הייתי מכבס כביסה לבד, כמו שאני עושה בדירה בקרית שלום. 
אז חזרתי, התקלחתי. 
וישבתי מול המחשב, ושלחתי מייל משולב לבוס שלי, כולל הערות על השיבוץ שבוע הבא, בקשות לסידור עבודה לעוד שבועיים, ובקשה להדפסה של התלוש משכורת פברואר, שהיה עם הסכום הקטן ביותר שאני זוכר שהייתי בתקשוב. 
יש לציין, לא כתבתי כאן מסוף דצמבר, שבסוף ינואר, תחילת פברואר, הייתי חולה, נמצאתי חיובי לקורונה, והייתי כאן בבידוד. ולא הגעתי לעבודה כ 5 משמרות רצוף, גם בתחילת דצמבר, הייתי חולה. 
אני מתגעגע לאמא שלי, שתגיע לדירה שלה כבר. צריך למצוא סידור לסבתא שלי. 
אז כתבתי מייל לבוס. ובדקתי עם מי אני עובד ביום ראשון. 
עשיתי החלטה, שאני חוזר לדירה בקרית שלום, לילה לפני שקם לעבודה. 
השבוע הבא, הקרוב, זה שבוע מיוחד. 
ביקשתי לעבוד יום ראשון שני ורביעי, במקום ראשון שלישי ורביעי, 
כי ביום שלישי היתה אמורה להיות מסיבת פורים על הגג של הזרם 10, תל אביב, המשרדים של אנוש תל אביב. אבל זה בוטל, בגלל הגשם. אז יצא לי יום חופש ביום שלישי, שאין באותו יום מועדון מסריק, אנוש. 
שלישי ב 15:00, יש לי פגישה עם הפסיכיאטרית הטובה שלי בגייגר, אז צריך לחזור מהעבודה לכאן שוב. 
בחמישי בצהריים, יש מפגש משפחתי חשוב, שיוצא בדיוק ביום ההולדת הלועזי שלי, ה 17/03/2022 . 
אז אחרי העבודה, אני חוזר לסבתא שלי, בבית בניהול של אמא שלי, שמטפלת בה. סבתא שלי בכלל לא בעיניין. ואת המפגש יזם בן דודה שלי י',ד'. והרבה תכונה בואצאפ המשפחתי, הרבה בני משפחה, נכדים ונינים, נתרמו לעבודה, עושים משהו ממש מושקע, לסבתא שלי. וסבתא שלי בכלל לא בעיניין. 
אני רוצה לנצל את המפגש למצוא פתרון לאמא שלי ולסבתא שלי, לא יכול להיות שאמא שלי תגור כל כך הרבה זמן אצל סבתא שלי, רוב השנתיים האלו. אני זקוק לעזרה שלה, כל עוד אין לי זוגיות נורמלית. שאף פעם לא ממש היתה לי. היתה את גרושתי, אבל היא ניצלה אותי כספית. צריך מישהי נורמלית, עם סידור, יותר טוב משלי מבחינת דיור לפחות. 
חוץ מ 2 בעיות פסיכיאטריות שיש לי, העיניים, והגרון, 
יש לי בעית הפרעות שינה, לא מצליח להרדם הרבה שעות, אולי הולריאין עוזר לי קצת. 
וגם קשה לי לקום בזמן, וזה פוגע בי בעבודה, ובכלל. אני קם בשעות מאוחרות. 
ובשבוע הקרוב, חייב חייב, לקום מיום ראשון, בסביבות 14:30 . וגם בשני, ובשלישי חייב לקום ב 13:00-13:30, כדי להגיע לפסיכיאטרית בזמן, וזה מרחק של 3 תחנות מכאן, המרפאה בגייגר. 
וביום רביעי גם סביבות 14:30. לצאת לעבודה ב 15:30, כדי להגיע לעבודה לפני הזמן, ולהתחיל לעבוד ב 17:00 עד 22:00 . 
ואחר כך לחזור לסבתא סביבות 23:00, ללכת לישון, מאוחר, ולקום מוקדם, סביבות 12:00 אני חושב, כי המפגש המשפחתי מתחיל ב 14:00 עד 19:00, בבית של בת דודה שלי א', במכבים מודיעין רעות, יותר בכיוון של רעות אני חושב. 
העיקר הבריאות, אני מתפלל אצל אמא שלי, תפילה שאמא שלי כתבה במהלך 2019, דף מסרים שכתבה לי, עוד לפני הקורונה. 
אמא שלי הביאה לי עוד דף, 
שאני כביכול יכול לברך את עצמי שבוע לפני יום ההולדת העברי שלי. התאריך העברי שלי הוא ט"ו באדר ב', שזה יום שישי, עוד פחות משבוע. להתפלל, לבקש בקשות, כדי שיתגשמו בעזרת השם אמן. 

אז בדף הקרטון החום, חום בהיר, 
כתבתי כך : 
מברך בריאות הגוף והנפש (פרטים אצלי). 
שאמשיך לעבוד. 
שמחת חיים. (שמאוד חסרה לי בעשור האחרון). 
צו בית משפט לאיגור. 
שיוציאו את איגור וואינוב מהחשבון בנק הפועלים ( החשבון המשותף בסניף בנק הפועלים בקרית שלום). 
-שיהיו לי חברים טובים שיעזרו לי. 
- שאמצא מישהי שתאהב אותי, ושאוהב אותה, ונגור יחד , וננהל מערכת יחסים בריאה וטובה.  
-מישהי בריאה, שתתאים לי. 
- דבר אחרון: שאמא תחזור הביתה, 
שימצא פתרון לסבתא ציפורה נחום שתחיה, 
-אולי דודה שלי תחזור לבית של סבתא ציפורה. 
-שאצליח לקום בזמן בשבוע הבא (כבר כתבתי את זה). 
1. לפסיכיאטרית, 2. למפגש משפחתי ביום הולדת שלי, ה 17/03/2022 . 
לקום ב 12:00 אצל סבתא שלי. 

זה הכל בינתיים, עידכון קריטי, בפעם הבאה. 
נ.ב: רוצה ללכת לישון סביבות 5:00 בבוקר, כי קמתי היום ב 17:35 . 
והתלבטתי אם לכתוב את הפוסט הזה, כי יש לי זמן פנוי רק ב3 שעות האלו. בשבוע, 
או לראות את ג'יימס בונד, אבל לא היה זמן לסרט, חבר שלי נתן לי אתר סרטים בחינם. אבל הסרט הוא כמעט 3 שעות, אז דוחה אותו לשבוע הבא. כעת כבר אחרי 3 בלילה, 
לילה טוב, \ יום טוב\ שבת שלום \ שבוע טוב , ולהתראות בפוסט הבא, 
לא יודע מתי, אולי בקיץ\ באביב. לילה טוב, אלון :)
אלון ארד מתל אביב :) 
☝👶💓💗💪😃😍🙏🍀🐇🐌🐟🐰☕🍄💿✅🔘 =]...

תגובות

  1. שיהיה לך בהצלחה עם העבודה, פורים שמח ויום הולדת שמח ושיתגשמו התפילות שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מוטי. אני לא מקבל מיילים לתגובות לפוסטים. אז רואה רק אחרי שקורא שוב את הפוסט, לקראת כתיבת פוסט חדש. :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

סיכום שנת 2022 שלי - שנת הנמר