יוני 2022 - מוצ"ש ערב חג שבועות ה'תשפ"ב

 שלום לכולם. 
אני כבר לא יודע מה לכתוב, ואיך להתחיל. 
כעת אני לבד בג' שוב. אמא שלי נסעה בשישי (?) בבוקר, לאחותי בצפון הארץ.
יש לי אוכל, אך לא אוכל הרבה. 
רוצה לאחל לי ולכם, לקראת חצות ליל שבועות, שהשמיים נפתחים.
רוצה לאחל בריאות הגוף והנפש. אהבה גדולה, אהבה עצמית, אהבה כללית, ואהבה זוגית, שמאוד חסרה לי.
שפע, הצלחה בכל התחומים החשובים בחיים, וכל טוב, ומה שתאחלו לכם לטובה. 
החיים לא פשוטים. אני אדם אופטימי בבסיסי, אבל החלו לי מחשבות, שהייתי יכול להיות בשנה זו, בגיל כזה, הייתי יכול להיות במקום טוב יותר. 
המצב בחשבון בנק הפועלים המשותף, עדיין עם אותה בעיה שתוקעת אותי בדירה, למשך עוד הרבה שנים. אני פוחד שהמצב הזה ימשך כל חיי, ואמות בדירה זו אולי עוד כמה שנים, מעישון פאסיבי, ומאורח חיים לא טוב. חברת קידום לא לוקחת אחריות ועשו לי עוול נוראי. 
בקשר לעבודה, התקדמתי. לא אחרתי כבר כנראה יותר מ חודשיים, כמעט 3 חודשים. רק לא הרגשתי טוב. ובחודש מאי, חיסרתי 2 משמרות. עבדתי 12 משמרות, כולל יום העצמאות, ושישי 1. 
עשיתי חישוב משכורת הלילה לאחרונה. והגעתי ל 1800 ש"ח משכורת מאי ,ב 10 ליוני. מקווה שיותר, לפחות 1,900 ש"ח כמו משכורת קודמת, שגם עבדתי 12 משמרות. 
בטח אשכח כמה דברים, אוהב לדבר, ולכתוב, אבל אי אפשר לכתוב על הכל. 
חוץ מעבודה, גם יש לי דירה. העיקר התפקוד, אבל מה עם הנפש? 
יש לי 2 שותפים ושותפה, והשותף הותיק, אני חבר שלו. אוהב אותי מאוד. 
אני כבר גר חלקית בקרית שלום כבר עשור. 
יש לי עוד חברים, רחוקים וקרובים. יש את החבר אבנר הנמן הסופר. שביליתי איתו אתמול, נסעתי וחזרתי בנעים בסופ"ש. הוצאתי כסף, הגשמתי את החלום שלי, והזמנתי מסופר יודה ג'חנון ב 20 ש"ח. עם ביצה. שאכלתי. 
אבנר חברי הוא בסדר, אבל כל פעם מעצבן אותי, ואני כועס עליו. באמצע שאני אוכל, הייתי רעב, ואכלתי, ובאמצע האוכל הוא מדבר איתי, ואני מתרגז עליו. אמר שאני צריך לעבוד על הכעס שלי, והוא צודק כמובן. אני לא יודע איך לעשות זאת. 
חוץ מהדירה, יש לי 3 סלי שיקום, יש את המועדון החברתי במסריק, אנוש, וטוב לי שם, ונחמד, יש צוות מעולה, אסף המנהל, ושני המדריכה. ואני גם מקפיד לפרסם בקבוצת הפייסבוק של המועדון שהקמתי בסוף פברואר 2008. עשיתי קאמבק למסריק בסוף 2013 ככל הנראה, עוד בתקופה של שרון רגב. 
ויש ליווי תעסוקתי עם מאיה המדריכה שלי, הרכזת תעסוקה, אבל זה לא מספיק. 
יש לי עוד ש.ב לעשות, להמשיך לערוך את הקורות חיים שלי. 
היה לי מצב שאולי יכולתי לעבור לעבודה טובה יותר, דרך חבר שלי ישי. אבל בינתיים זה בהמתנה. 
לפני שבועיים ויום, נסעתי לדירה של ישי, והסביר לי קצת בערך על העבודה החדשה, אבל זה כרגע בהמתנה, ואחר כך נסענו לאיזו ובבט, יחד עם אבנר, יש על זה פרסום. 
רוב הפוסטים שלי אני מפרסם עם תמונה או תמונות, באינסטגרם, וגם מפרסם בפייסבוק. 
כנראה אני גם חי חיים דיגיטליים, עם לייקים וכו'. זה באמת אולי קצת מוסיף לאגו. לא זוכר מי אמר לי את זה פעם. 
בקשר לעבודה אז התקדמתי, ואני כבר עובד באותו מקום 5.5 שנים. יש הרבה חיי חברה. ואני אוהב את הקולגות שלי, בקשר לחיי חברה בעבודה, יש לשמר על הקיים, ואפשר עוד להשתפר. 
בקשר למה שחסר. צריך לשמור על הקיים. ובקשר למה שחסר זה אהבה זוגית. 
יש התקדמות באפליקציות, אבל אף פעם לא הצלחתי שם, אף פעם לא הגעתי לדייט ראשון אפילו. 
אנסה אולי לספור את האקסיות שלי, ומאיפה הכרתי אותן: לזוגיות הבאה, שאולי תבוא עוד כמה שנים: .
אקסית ראשונה, דרך השיקום ברבי מבחרך, כעת היא גרה בהוסטל שבו אני גרתי. כל האקסיות שלי היו מתמודדות  הבוס שלי אומר לי שכולם מתמודדים. 
אקסית שניה, דרך נופש לטבריה ב2005, דרך נופש בהוסטל. 
אקסית שלישית, גרושתי, דרך אשפוז יום שאני הייתי באותו ביניין, בשיקום, גם ברבי מבחרך 5, תל אביב , פלורנטין. 
אקסית רביעית, ע' דרך מועדון מסריק, 
אקסית חמישית, ש', גם דרך מועדון מסריק, סיפור ארוך ביותר, והאקסית שהייתי איתה חבר הכי הרבה זמן, נפרדנו וחזזרנו 3 פעמים ועדיין רואה אותה פעם ב, במועדון מסריק שהולך אליו. 
אקסית שישית, שרוצה לשכוח, דרך ידידה, שגם היתה קשורה למועדון מסריק. 
והיו עוד כמה בנות בדרך, יש עוד אקסית, שהיינו יחד כחודש רק. ו2 האקסיות הראשונות, מערכת יחסים חלשה, והיינו ביחד נטו גם רק 3 חודשים. 
אני מנסה בכל מיני דרכים, באפליקציות, וגם במציאות, ולא כל כך הולך, אז תגידו לי לפי ניסיון העבר, איך אפשר להכיר? אני חושב שהכי טוב דרך חברים, אבל זה לא ממש קורה. גם אבנר לא כל כך עוזר. יש ידידה לחבר שלי יועד, אבל היא לא מעוניינת, ובקושי פוגש אותה, פעם אחרונה שאלתי אותה אם יש לה מישהי להכיר לי, ואולי יש מישהי 1, אבל היא אומרת שכנראה שלא. הכל אולי, בהזדמנות. 
זהו זה, בקיצור, אני חושב שאני צריך עוד מזל בחיים. וברור שצריך להגיד תורה על מה שיש. 
מחר מחכה לי מונית לעבודה. 
והמשך הצלחה זה שאני צריך לקום לפני הזמן, בצהריים, להתארגן, עם 2 תיקים , תיק אוכל לעבודה ולדירה, ולעבוד. 
לילה טוב, 
חג שבועות שמח, 
עד הפעם הבאה, 
עם מוסיקה טובה ברדיו, 
אני מתכוון לא לכתוב כאן הרבה, רק בהזדמנות, כי אין לי הרבה זמן פנוי, בגדול, קצת מאותגר לוז"ית. 
להתראות, לילה טוב, 
אלון ארד מתל אביב :) 

תגובות

  1. מצטער לשמוע על המחשבות העצובות. אכן נכון שכולנו מתמודדים... בהצלחה במציאת זוגיות ובכלל!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

סיכום שנת 2022 שלי - שנת הנמר