17 לספטמבר 2022

 שלום לכולם. 
היום יום שבת. ה 17/09/2022. השעה כעת 08:20 . 
אני אחרי לילה לבן. קמתי בשישי ה 16/09/2022 בשעה 16:30 בערך. אז אני ער כבר 16 שעות. וכנראה אהיה ער כ 24 שעות. 
אני ער כי ב 12:00 יש מפגש משפחתי. יום הולדת 11 לאחיינית שלי בתל אביב. כעת אני בג', בדירה בה גדלתי. אמא שלי אצל סבתא שלי בבלוך.
היום אני בן 46 שנים וחצי שנה. 
קראתי את הפוסט הקודם שלי, בערב שבועות. אנו כעת לקראת ראש השנה, ועדיין לא קיבלנו מתנה לראש השנה בעבודה. 
בעבודה אני בסדר. עברנו ב 24/08/2022 למיקום חדש בתל אביב. יש קשיי קליטה. מסתגלים להרגלים חדשים בעבודה. אני כבר באותה עבודה 5 שנים ו9 חודשים. משכורת אוגוסט קיבלתי יותר מ 2,500ש"ח.
הריבית עלתה. וזה טוב לי. כי אין לי משכנתא. ויש לי חיסכון קטן, והריבית עלתה. 
משמרת אחרונה השבוע ביום ד' לא הגעתי, כי לא ישנתי בכלל בלילה, וגם במהלך היום לא כ"כ ישנתי. הבוסית שלי נתנה לי פס, אבל פעם אחרונה בגלל מצב כזה. מאוד מקווה שאצליח. והיום ומחר אתגבר על שעות שינה. ואקום בזמן ביום ראשון למשמרת הבאה שלי. 
בדירה בקרית שלום, המצב לא השתנה כ"כ נדמה לי. עדיין אותו מצב. אני גר בקרית שלום רוב השבוע, כבר עשר שנים ו3 חודשים. 
וזהו. הייתי בסוף אוגוסט אצל הפסיכיאטרית שלי. ואמרה שיש לי 3 שירותים של סל שיקום. זה לא שיש לי 3 סלי שיקום. יש לי סל שיקום 1. עם 3 שירותים. דיור, מקידום, מועדון חברתי של עמותת אנוש. ( r u ok ?) וליווי תעסוקתי של רכזת תעסוקה מאיה, מעמותת צ'יימס ישראל. 
ביום שני יש לי את הפגישה החודשית שלנו בקרית שלום. 
את הפסיכיאטרית שלי אפגוש פעם הבאה בסוף השנה. סוף דצמבר 2022. 
אני רק צריך לשמור על הבריאות שלי. בעיקר הפיסית. עם הנפש שלי אתמודד. 
הכרתי מישהי חדשה ואמריקאית במועדון מסריק אנוש תל אביב. אבל היא צריכה לחזור לארה"ב עוד כ5 חודשים. :) 
זהו. אין לי מה להוסיף. מאז שקמתי, הספקתי לבקר את סבתא שלי ואמא שלי בבלוך. 
נסעתי וחזרתי עם נעים בסופ"ש, קו 710. 
התקלחתי. אך לא התגלחתי. עשיתי במחשב את הדברים הרגילים. רוצה לעבוד בראש השנה. 
החודש מתחילים החגים. בספטמבר ראש השנה. וחודש ספטמבר נגמר באמצע הימים הנוראיים, לפני יום כיפור. 
יש גם בחירות עוד מעט, עוד כ 45 ימים. 
שירים ישנים ברדיו. שירים מוכרים, ושירים פחות מוכרים. 
ובסוף הלילה, ב 4:25 קיבלתי טלפון מחבר שלי יועד, וביליתי איתו במכונית, ובבית של מ', חברו הטוב, ישבנו על גלידה וספל מים. כעת אני שותה את הקפה ה3 שלי היום, ואולי הקפה האחרון, לפני שב 11:00, אקום למפגש המשפחתי החשוב. רוצה לקנות קפה גם בסופר יודה, ליד הדירה\בית של גיסתי+אחי+אחיינותי. משפחת ארד הצעירה. 
חזרתי לדירה בערך ב 6:30, אחרי בילוי של כשעתיים, כבר אור יום. 
זהו בערך. אני חושב. לא צריך להכביר במילים. 
להתראות, 
אלון ארד מתל אביב. =] ... 
💓😊🍨🐇🐟⚽🔋 =] ... 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

סיכום שנת 2022 שלי - שנת הנמר