ערב יום כיפור ה'תשפ"ג 5/10/2022 - נקודות בזמן


 שלום לכולם. 
לכל הקוראים. 

כעת הלילה, אחרי חצות. כעת בהתחלה כמעט 00:30. 
שוב לילה של יום כיפור. בדירה בג' של אימא שלי. אימא שלי שוב אצל סבתא. 
התאריך היום כבר ה 05/10/2022 . התחיל חודש אוקטובר , שנת 2022. 
אני עדיין חי וקיים. בן 46 שנים וחצי שנה, פלוס. 
בהמשך לפוסט הקודם. עשיתי לילה לבן. הלכתי לנוח קצת ב 9:30 בבוקר. ונרדמתי. החמצתי את המפגש המשפחתי החשוב. יום הולדת 11 שנים לאחיינית שלי. 
הערב גם החמצתי מפגש משפחתי שאני מנסה לתאם, לבוא לבית של אחי וגיסתי, ואחייניות שלי. להביא לאחיינית שלי כסף מתנה ליום הולדתה. וגם רציתי לדבר עם אחי. שלחתי לו אתמול בלילה מייל, וכנראה לא קרא אותו. אולי בסוכות. 

בהמשך לפוסט של ספטמבר 2022. שכחתי לכתוב משהו חשוב לי, 
בזכות זה כתבתי נקודות בזמן. למרות שעכשיו כבר אוקטובר. 
ב 1 לספטמבר 2022, התחילה עוד שנת לימודים השנה. 
נקודות בזמן : 
לפני 40 שנים, ב ספטמבר 1982, עליתי לכיתה א'1 בבית הספר היסודי, רמת אביב ג'. 
זה היה בתקופת מלחמת לבנון ה 1. מלחמת של"ג, שלום הגליל. שנמשכה כ3 שנים, עד שנת 1985. 

לפני 30 שנים, ב ספטמבר 1992, עליתי לכיתה י"א2 לשבוע, וחזרתי אחרי שבוע, לכיתה שלי י"א6, למגמת מחשבים, הכיתה היתה בעיקר פיסיקלית, 5 יחידות פיסיקה. עליתי לכיתה י"א, בתיכון בגימנסיה העברית "הרצליה", ובדיוק אז נכנס לתפקיד מנהל הגימנסיה, מר רון חולדאי שגדול מאבא שלי ביותר מ 6 שנים. בערך בגיל של דוד שלי הגדול והבכור. 

לפני 20 שנים, עדיין הייתי דייר בהוסטל סאמיט, בירושלים, בשנת 2002. בשכונת בקעה, ליד שכונת תלפיות בירושלים. לא הצלחתי שם, הרבה בירוקרטיה. החזקתי שם מעמד כ 11 חודשים. מדצמבר 2001. עד ה 14/11/2002 . נדמה לי גם אז אבא שלי עזר לי לארוז, ועזבתי, לקחתי את כל חפצי, לדירה הנוכחית שוב, עד ההוסטל הבא, של אנוש, בטרומפלדור 40, תל אביב. 

לפני 10 שנים, כבר הייתי בדירה דיור מוגן קידום תל אביב. הדירה הנוכחית. עברתי בסוף ינואר 2012, תחילת פברואר 2012, בלילה שבין סוף ינואר, לתחילת פברואר. וב 29/05/2012 עברנו לדירה הנוכחית בקריית שלום. 

אז השנה, בדירה , היו הרבה הוצאות , בדירה בקרית שלום, קנינו ספה ושולחנות וכיסאות, ומזגן בסלון. 
השותפים שלי בזבזניים. וחשבון החשמל עלה מאוד הקיץ, מפעילים - כמעט- כל הזמן את המזגן בסלון. וחשבון החשמל קפץ. לפי החישובים שלי, חשבון החשמל הבא, יהיה לפחות 2,000 ש"ח. חשבון החשמל הקודם היה 1,310 ש"ח. בתחילת הקיץ. שזה יותר מפי 2 מהחשבון החשמל האחרון שלפני התקנת המזגן בסלון. אני מנהל חשבון הבנק המשותף של הדירה בקרית שלום, בסניף בשכונה שיחסית קרוב לדירה, בבנק הפועלים. ולפי החישוב שלי, בחישוב הכנסות והוצאות של חודשיים, אנחנו נתחיל לאבד כסף, ההוצאות יהיו מעל ההכנסות הקבועות. כבר אמרתי למתאמת הטיפול החדשה השנה, ענבר, שנעשה חישוב הוצאות שנתי, ואם יהיה יותר, אז נצטרך להוסיף כסף, שכל דייר ישלם לחשבון הבנק, יותר מ 400 ש"ח כל חודש, אולי 450 ש"ח כל חודש. תלוי בחישובים, אני מקווה שגם השותפה שלי תבין זאת. נצטרך לשכנע אותה, וזה לא יהיה פשוט. 
בערך בתחילת השנה, הגענו לשיא בבנק, של 15 אלף פיקדון, שמתוכו הוצאנו על הספה, שולחנות, כיסאות ומזגן, כ 9 אלף ש"ח, וכעת יש בפיקדון, פר"י כ6 אלף ש"ח בלבד. ובעובר ושב היה כ5 אלף ש"ח. ולפי החישוב שלי אולי יהיה בערך אותו סכום, או פחות, אחרי התשלום חשבון חשמל הבא ב 10 לנובמבר 2022, שעדיין לא הגיע. אני צריך לקבל הודעת טקסט לסמארטפון שלי כל יום, מתי שיסגרו את החשבון, שיכול להיות יותר מ 62 יום. 

וזהו. הפינוי של הדירה\ בניינים כאן, לפי אמא שלי, נדחה לקיץ 2023. עדיין לא יודע באיזה חודש, אמא שלי לא אמרה לי. 
ואימא שלי התחילה תקופה נוספת של שמירה על סבתא שלי, בדירתה, אני עוזר לה כמה שאני יכול. וצריך למצוא לסבתא שלי מטפלת, המצב הזה נמשך מאז הסגר ה1 של הקורונה. כלומר, יותר מ שנתיים וחצי שנים. 

אני עדיין עובד. כעת עובדים בעבודה שלי, משמרת כיפור, כ 4 עובדים מטלפרונט. 
המצב בעבודה, שלפני 3 שנים, תקשוב קנו את ביפר, ואחרי 3 שנים, יש מותג(שם) חדש לביפר, שנקרא וי-טוק, we-talk, ולפני יותר מחודש, כחודש וחצי, עברנו לביניין חדש, למיקום חדש מבית ביפר, לרח' המסגר. ומי שיתמיד עד סוף השנה האזרחית, בלעבוד שם, יקבל מענק של כ 2000 ש"ח, במשכורת של ינואר 2023, כלומר, ב 10 לפברואר 2023. 
המשמרת הבאה שלי תיהיה ביום שישי, ומקווה שתיהיה לי מונית גם הלוך וגם חזור לכאן שוב. 

צריך לקחת אחריות, ולקום בזמן לעבודה. 
היום קמתי סביבות 19:00 בערב. הנורה בחדר שלי כאן בדירה, נגמרה, ועכשיו חושך. בסלון יש עדיין אור. 
שמתי מוסיקה של מדיטציה ביו טיוב you-tube. 
אז בדירה בקרית שלום, לוקח אחריות, וממלא את התפקידים שלי שם. עושה לילות לבנים, ונרדם בבוקר. לכ 6 שעות מטכ"ליות. שותף שלי ח' לפעמים מעיר אותי לבקשתי, מעיר אותי בסביבות 13:30 בצהריים, אחרי שביקשתי ממנו לילה קודם, אחרי שישבתי איתו עד כ 2 בלילה, עד אחרי שהולך לישון. 

זהו בינתיים. אין לי מה להוסיף. חסרה לי זוגית, שכרגע אין לי. שואף לזה תמיד, אבל אני חושב שאולי אני לא ראוי למישהי כמוני. במיוחד אחרי המערכת הזוגית האחרונה שהיתה לי, שהיתה טראומתית. אני צריך מישהי דומה לי, שתבין אותי, ואת המצב הצנוע שבו אני חי. האמת? לא הכל זה כסף, אבל עדיין. 
היו לי כמה ניסיונות השנה, ופעם 1, שאולי פספסתי. יש לי כמה חברים, וקשה לי לשמור קשר ומפגשים עם כולם. יש חבר שמזמן לא נפגשתי איתו, ועוד 2 חברים שגם מזמן לא נפגשתי איתם. 
עם אבנר אני משתדל להיפגש, לבקר בביתו\בדירתו, לפחות פעם בשבוע. 

נ.ב: אגב, החודש יש לו יום הולדת, וכנראה עושה את האירוע היוקרתי, שוב במסעדת המבורגרים ברמת החייל, למרות שביקשתי ממנו שיעשה קרוב לדירה שלו באבן גבירול, לא חסרות מסעדות המבורגרים באבן גבירול. 

לקראת סיום, חשבתי על המועדון החברתי במסריק, שעכשיו בחגים, ובאילוצים של אמא שלי\סבתא שלי. מגיע בקושי אליו פעם בשבוע, בימי חמישי, וגם בסוכות ובחוה"מ, יהיה סגור כשבועיים. יש שם כמה אנשים, שאני חושב שהסתבכתי איתם. 

אחרי הפוסט האחרון, שפרסמתי כמובן גם בפייסבוק. אני רוצה לפנות באופן אישי לחבר מועדון , שאני בקשר חברי איתו, והוא חשוב לי, אבל אחרי התגובה בפייסבוק, אני רוצה לפנות אליו באופן אישי בתוך הפוסט שלי כאן : הגיב על זה שאני כותב הרבה, עם תאריכים ומספרים, אז ככה אני, במיוחד בפוסט הזה, שזה נקודות בזמן בחיי, 1982-1992-2002-2012, לפני 40 שנים עד לפני 10 שנים וכיום. זה המצב. 
ואם זה לא נראה לך, אתה לא חייב לקרוא. חשוב לי אבל שתמשיך להגיב ולכתוב, במיוחד בקבוצת מועדון מסריק תל אביב בפייסבוק. וגם בפוסטים שלי מהאינסטגרם\פייסבוק. 

האמת היא שגם קרה משהו בחודש האחרון, הגיעה למועדון בחורה נחמדה וצעירה, אמריקאית, שעמיר גם אמר לי בפעם האחרונה, שהוא אוהב אותה, ואנו שנינו כביכול "רבים" עליה, לא מוצא זמן לצאת איתה, היא אמריקאית, ועוד כ 5 חודשים היא אמרה שחוזרת לארה"ב, אז היא זמנית בארץ ובמועדון. 

אני לא מוצא זמן, כי אחרי המועדון, אני צריך ללכת לבקר את סבתא שלי ואמא שלי. 

זהו בערך. מסיים בכל זאת, באיחולים חיוביים, לי ולכל הסובבים אותי , והיקרים לי. משפחה וחברים, וקוראים בבלוג הזה ובפייסבוק, 
בריאות הגוף והנפש, אהבה כללית, אהבה עצמית, ואהבה לזולת. שפע , הצלחה , וכל טוב, ולהתראות, 
מאחל את זה לכולם, וגם לי, וכמו שאמר מישהו פעם : כל יום שאתה קם חי, יש לך יום הולדת. 
חתימה טובה, גמר חתימה טובה, ושנה טובה באמת, 
אלון ארד מתל אביב. 

👍💘😊🙏 =] ... 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

סיכום שנת 2022 שלי - שנת הנמר