סיכום שנת 2022 שלי - שנת הנמר

 שלום לכולם. 

מרגיש לי שמזמן לא כתבתי ופרסמתי פוסט. 
מנסה לסכם את שנת 2022, שנגמרת במוצ"ש. כולל חנוכה, ודצמבר. 
אז מבחינת הבריאות, הכל אותו דבר, בריאות נפשית, מידי פעם לחצים וסטרסים. בריאות פיסית, כבר לא זוכר מה היה השנה, אבל לקראת סיום המונדיאל, אאל"ט, שברתי חלק של שן עם סתימה ישנה. ויש לי תור ב 04/01/23 יום רביעי, אחר הצהריים. בקשר למונדיאל, שלא אשכח, הגמר היה בנר ראשון של חנוכה, יום ראשון, הייתי בעבודה, ומאוד התרגשתי, שמסי וארגנטינה ניצחו בדרמה מאוד דרמטית. חיכיתי לרגע הזה 36 שנים, מאז שמרדונה זכה שהייתי בן 10. עכשיו ארגנטינה אלופת העולם, עד קיץ 2026. כמעט 4 שנים. :) אני שמח. 
וחוץ מזה הכל טוב אצלי בבריאות, העיקר הבריאות, רק מזדקן קצת עוד שנה. קצת מרגיש שאני כפוף קצת. 
ומתפלל לה' שהבריאות שלי תחזיק מעמד עוד, עוד לילה, עוד יום, עוד שבוע, עוד חודש, עוד שנה. 
רק צריך לשפץ את השן. יעלה כמה שיעלה. 

בקשר לעבודה, אני באמת מאז חודש מרץ, באמת השתפרתי. אבל בקשר לבריאות שוב, שכחתי. החורף התחיל, והרגשתי לא טוב בשבוע החולף. וזה גרם לי להחמיץ רק משמרת 1, ולא עבדתי הרבה בחודש דצמבר. היו לי גם הרבה אילוצים, ואירועים, אז לא עבדתי הרבה בחודש דצמבר, רק 9 משמרות נדמה לי. 
אני גם מחליף יומן ביום ראשון הקרוב, ה 01/01/2023. שבו אני חוזר לעבוד בגדול, אם רק אמשיך לשמור על הבריאות שלי, הפיסית. 

אז שוב, בקשר לעבודה, השתפרתי. החלפתי בוס לבוסית, חני. וגם בקיץ, ב 24/08/2022 עברנו מקום מהתע"ש 6, למסגר 30 תל אביב. משביעי של פסח, התחלתי לעבוד הרבה בימי שישי, ובחורף זה היה מונית הלוך חזור. נמצא הרבה בקרית שלום. אבל לאחרונה הבוסית שלי לא רוצה שאני אעבוד ימי שישי, אולי זאת מדיניות מלמעלה, אבל עובדים בימי שישי עד 22:00 רק 2 אנשים, כי אין הרבה שיחות. אבל למרות זאת, זאת עבודה, ואני עובד מאוד מסור, למרות שאני לוקח הרבה הפסקות, למרות שמבחינתי האישית, אני מאוד השתפרתי. אגב, התחלתי לעבוד גם לילות, עשיתי כבר 2 לילות השנה, בנובמבר ובדצמבר, אם אני לא טועה. 

אז בחישוב תקציב, ההכנסות שלי עלו השנה, אבל גם ההוצאות. 
עשיתי חישוב, שההכנסות שלי השנה, 2022, היו מעל 80 אלף ש"ח, וההוצאות שלי מעל 49 אלף ש"ח, לא עברו את ה 50 אלף ש"ח. אז הצלחתי לחסוך השנה אישית, כ 31 אלף ש"ח. הישג די טוב. 

ההוצאות בדירה עלו הרבה , הוצאות שוטפות של מעל 24 אלף ש"ח, וגם השנה, הוצאנו את כל החסכונות שלנו, 15 אלף ש"ח, על ספה, שולחנות, כיסאות, מזגן, ומקרר, ותנור אמבטיה. התנור במיוחד שכנעתי את הדיירים לקנות לי, כי היה לי מאוד קר באמבטיה בחורף הקודם, והייתי חייב. 
החשמל עלה, תשלומי מים עלו, וגם הארנונה. 
הגיע לדירה בינואר 2022, מדריך חדש בשם יריב, שהוא אחלה בן אדם, ועשיתי חישוב גימטריה, שיריב בגימטריה זה 222 ,והוא הגיע בתחילת שנת 2022, הוא גם בן גילי, גדול ממני בחודש ויום, סימן שנולד ב 16/02/1976 . וכנראה אולי נחגוג לו בפברואר שנה הבאה, אם ירצה, כי הבנתי שהוא לא אוהב לחגוג לו יום הולדת, (כך אמר השנה), אבל אולי איתנו הוא קצת השתנה. 

אז בעבודה אני כבר עובד 6 שנים וחודש. 

ובדירה בקרית שלום, אני גר כבר כמעט 11 שנים. (עוד חודש יעברו 11 שנים מבירנית). 

מה עוד? מודה כל הזמן לאמא שלי שתומכת בי. השבוע היינו אצל הפסיכיאטרית שלי, יש לי פסיכיאטרית טובה. ועדיין יש את הבעיה בקידום, עם החשבון בנק, שלא מוצאים את איגור, והוא רשום כבעלים של החשבון יחד איתי, כבר עברו השנה יותר מ 4 שנים, והיתה לי פגישה החודש עם המנהלת ולריה, שפשוט לא עושה שום דבר למען זה. 
פניתי לעוד סיוע משפטי של אנשים עם מוגבלויות, וביקשתי ממנה מסמך שאומר שאלו החוקים של קידום, לפתוח חשבון בנק משותף עם 2 דיירים, וכך עשינו , ופשוט איגור נעלם, וזה היה ממש ניהול כושל של קידום בזמנו, עם המנהלת קארין שחר, שסילקה את איגור מהדירה, אחרי שהיה קצת אלים, לא בנוכחותי, והוא פשוט נעלם, וקידום פשוט לא ניהלו את המצב כמו שצריך, ורק אני זה שסובל מזה, וגם אמא שלי. 

ושומר  על הקיים, יש לי גם מועדון תעסוקתי באנוש, הצוות כבר אותו צוות, יותר משנה, המדריכה שני, והמנהל אסף. 
ויש את הליווי תעסוקתי של צ'יימס , עם מאיה המדריכה, שתלכ"ס אני לא צריך אותם, כי הם לא מוצאים לי עבודה חדשה, טובה יותר, בלי לחץ של מוקד, אבל מילא. 
והדיור כמובן. 

בקשר לזוגיות , אני לא ויתרתי. והיה לי כנראה באביב או בקיץ היה לי דייט עם מישהי דתיה מבת ים, שלא הצליח. 
והייתי לא מזמן, השבוע ברביעי, בערב הכרויות, שלא הצליח, דיברתי עם מישהי דתיה בשם מיכל, מבת ים, שבסוף לא החליפה איתי טלפון. גם יצאתי עם מישהי מכוערת, מהטינדר, בראשון לציון, אני ממש השקעתי, אבל בסוף הקשר הפסיק. אני בשנים האחרונות, יוצא עם בחורות, שלא ממש מתקשרות איתי, אם אני לא מטלפן, או כותב בואצאפ, הן לא מתקשרות, מבין שאני צריך זה שצריך ליזום, ולהמשיך להחיות את הקשר. הדייטים גם היו ממש יקרים. האמת הכל נהיה יותר יקר, יוקר המחיה, וזה ממש קשה לי. 
אני חי על תקציב מאוד צנוע, ונמוך, וממש קשה לי, גם הקניות במכולת של אפריים נהיו החודש ממש יקרות. 

אני מקווה להחזיק מעמד , גם בשנה הבאה. 
הבנתי ממאמר וגם משמועות, שהקצבה הולכת לגדול, בכ 9.9%. לרמה של בערך 4,054 ש"ח, אבל זה יקרה רק בסוף ינואר , כנראה 29 לינואר 2023, יום ראשון. יחד עם הסיוע בשכר דירה 770 ש"ח, ההכנסה הפסיבית תיהיה 4824 ש"ח, ויחד עם המימון של החשבון בנק של הדירה, 100 ש"ח על אינטרנט לדירה, ההכנסה הפסיבית שלי תיהיה לחודש בשנת 2023 4,924 ש"ח, שזה כמעט 5 אלף ש"ח לחודש. 
צריך לחשב כמה ההוצאות הפאסיביות שיש לי,אחרי שכר דירה 1,782.50 ש"ח שבטח יעלה שנה הבאה, ותשלומים שעומדים כיום על 500 ש"ח, ויכולים לעלות ל 600ש"ח, ואינטרנט כ 123 ש"ח לחודש, ( סך הכל הוצאות פאסיביות נכון להיום יוצא בערך 2,400 ש"ח)  וכמה כסף נשאר לי כל חודש.מזומן.  במשכורות אני לא נוגע, זה ישר לחיסכון. (המשכורות עלו לבערך יותר מאלפיים ש"ח למשכורת חודשית)  וזהו בערך. 

בריאות, עזרה, פרנסה, כסף, וזוגיות אם תבוא , זה רק בסוף . 
בינתיים מה שנשאר זה רק להחזיק מעמד. 
להתראות בשנה הבא, 
אלון ארד מתל אביב =] ... 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

תמונת מצב - חרדה קיומית גדולה בעקבות יותר מ 24 שנים לחור לא טבעי בגרון - 21/09/1998 - א' תשרי ה'תשנ"ט - כעת ה 10/10/2022 - ט"ו בתשרי ה'תשפ"ג - סוכות ה'תשפ"ג 2022