ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

 שלום לכולם. מה שלומכם? 
לילה טוב\יום טוב, שבוע טוב, גמר חתימה טובה לכולם. 
כותב בעיקר בשבילי. לא כתבתי כמעט 9 חודשים, מאז סוף דצמבר 2022, סוף שנת 2022. 
כעת 3:00 בלילה, מוצ"ש, כותב וברקע רדיו 103 FM, שידורים חוזרים, פרופ' קרסו, הגורו של אמא שלי. 
אני כותב מהלפטופ אצל אמא שלי. לפטופ שפועל מאז הסגר הראשון של הקורונה, כ 3 וחצי שנים. 

רוצה לכתוב על סוג של חשבון נפש, בנושאים החשובים לי בחיים, וגם אחר כך מה שעברתי קצת בחודש האחרון, אולי בשבוע האחרון, וגם ב24 שעות האחרונות. מקווה לא להסתבך, ולא להתערבב, אסוציאציות וכאלו. 

מבחינה בריאותית, גופנית, אני חושב שאני שומר על הקיים. 
עשיתי בחודש מאי בדיקות דם שנתיות, והכל בסדר אצלי, הסוכר בדם אולי עלה בכ 9(?) נקודות, לכ 93(?)  נקודות סוכר בדם, שזה עדיין מתחת ל 100, אז זה בסדר, אולי צריך קצת לשמור. 
חסר לי רק פירוטין בדם, שזה סוג של חלבון. החומצה פולית גבוהה מידי, אז הפסקתי לקחת תוספת של חומצה פולית, אבל עדיין לוקח כל מוצאי שבת תוספת של ויטמן בי 12. 

בקשר למצב הבריאותי הנפשי שלי, אני חושב שאני גם בסדר. ברמיסיה. אני ניפגש פעם ב 3 חודשים בערך עם הפסיכיאטרית הטובה והנהדרת שלי, ד"ר שלי סנטו, במרפאת גייגר, של כללית. ואני חושב שהשנה אמרה לי שאני במצב טוב, ולא זקוק לאשפוז, רחוק מכך. המצב שלי יחסית יציב, והמילים הנכונות והמדוייקות נמצאות בסיכום ביקור, שאני מקפיד לבקש במייל ובהדפס בפגישות שלי איתה. 
הביקור האחרון היה ביולי 2023, והביקור הבא אמור להיות ב 17/10/23 . יום שלישי פעמיים כי טוב. 

בקשר לעבודה\פרנסה, עבדתי השנה יופי. אני עובד מאוד קשה בשביל הכסף שלי. 
קיבלנו מענק במשכורת ינואר 2023, שהתבטא ב10 לפברואר 2023. מענק של כ 2,000 ש"ח ברוטו. סה"כ קיבלתי קצת יותר מ 4,000ש"ח המשכורת הכי גבוהה שלי בתקשוב כנראה. 
נכון להיום, עובד באותה עבודה ביפר (לשעבר) 6 שנים ו 10 חודשים. 
בשנה האחרונה הרבה עזבו, עברה שנה וחודש, מאז המעבר למסגר 30, תל אביב. והרבה עזבו. 
לאחרונה חלו שינויים בימים ושעות. הבוסית שלי ח' עזבה ב 12/09/23 . ועכשיו יש לי בוסית חדשה ,ט', הבוסית הרביעית שלי, מאז ג' , מאז ה 23/11/2016. 
אז המוקד בתל אביב, כמו המוקד באשדוד, עבר לעבוד מ 7:00 עד 19:00. אז אני עובד מ 14:00-19:00 , בלי שישי שבת ולילות. ו"הכריחו" אותי להוסיף עוד יום, יום ב', לעבוד רצוף מראשון עד רביעי, אז צריך לקום לעבודה ב 12:00 בצהריים. השינוי התחיל אחרי ראש השנה, אז השבוע עבדתי ב ג' וד', 3 ימים ברצף, שקמתי ב 12:00 ועבדתי עד 19:00 בערב. 
שבוע הבא, בגלל ערב כיפור וכיפור, עובד רק 2 ימים, שלישי ורביעי. וצריך לעבוד על עצמי, לקום לבד בעצמי, ב 12:00 בצהריים. 

בקשר לדירה, מתאם הטיפול היה בחמישי, אבל לא יהיה עד ה 12/10/23 בגלל מבחן מתאם לפני תואר שני בפסיכולוגיה. והמדריך שלי יריב, הודיע לי שרוצה להעביר את יום חמישי ליום רביעי, אבל חמישי הבא יגיע, כדי שבנוכחותו, השותף ה2 שלי א', יביא לי את התשלום החודשי לדירה, לקופה הקטנה ולבנק 600 ש"ח. הרעה בתנאים, שבוע אחרי תאריך ההפקדה של הקצבת נכות מביטוח לאומי. 
בקיצור, בגזרת הדירה, יש הרעה בתנאים, צוות, ודיירים. עם שותף שלי ח' אני אבל ביחסים טובים לכאורה. וגם בערך עם הדיירת א'. 

בקשר לצד הכספי, השנה ב 2023, המצב שלי השנה הכי טוב שהיה, אני חושב. העלו בסוף ינואר את הקצבה ל 4063 ש"ח, כל עוד אני עובד, ובתחילת יוני, העלו את הסיוע בשכר דירה ל 1,000 ש"ח עגול, בתנאי שמקבל שירות דיור מסל שיקום , משרד הבריאות. ואני גם עובד מאוד קשה בשביל הכסף שלי, וגם הריבית המשיכה לעלות, ואני חוסך, כבר יותר מ 15 שנים וחצי. ההוצאות גם גדלו, אבל אני מקפיד שהם יהיו בחודש רגיל, עד 5,000 ש"ח כולל הכל. בחודש פברואר, שקיבלתי משכורת גדולה, היינו צריכים להעביר לחשבון בנק המשותף שאני מנהל אותו, 900 ש"ח נוספים, וכך היה, אז ההוצאות שלי היו יותר מ 5,000 ש"ח באופן חד פעמי, אבל גם ההכנסות שלי היום יותר גדולות, אז במקרה , זה הסתדר. 

בקשר לזוגיות, אין לי, היה לי אפשרות אולי, היה לי סוג של נקודה בזמן, שאולי כן, מ3 בחורות שונות, אבל זה לא הסתדר. 

כמעט שכחתי, הייתי במחצית ה1 של השנה הלועזית, בקורס של קידום כל שלישי בצהריים, והייתי צריך לקום יחסית מוקדם. ועמדתי בזה רוב הזמן, והיו 2 בחורות רוסיות, והיתה 1 ששמתי עליה עין, אבל לבסוף הבנתי שהיא לא רוצה אותי והיתה בעייתית. 

במצב החברתי שלי עם חברים, המצב טוב יחסית. 
יש לי כמה חברים, ואין לי זמן להיפגש עם כולם, גם לא כסף, ובעתיד הקרוב יחסית ,והרחוק, יהיו לי הרבה ערבים פנויים, עד שאתרגל לקום כל יום ב 12:00, אבל מעדיף לחזור הביתה מוקדם, כמו בשבוע החולף, ורק בסוף ערב אחרון, שמסיים את שבוע העבודה, אולי אוכל לצאת לבלות עם חברים, בדרך כלל כנראה בערב של יום רביעי, וגם חמישי אחרי מסריק. כמו שקרה בשבוע החולף. 

זהו בערך. בסוף אוגוסט, שילמתי לחבר יקר שלי ישי, העברה בנקאית, ונרשמנו לאירוע מירוץ האהבה המסחרי של הודיס וכו', מטעם עיריית תל אביב, ערב לפני ראש השנה, והיינו במגדלור, ולא כל כך הצליח לנו, ואחר כך הלכנו ונסענו למפגש חברים בלנדוור רוטשילד, ויועד צילם אותי תמונת פרופיל חדשה, שמצאה חן בעיני. ושמתי. 

רביעי בערב, אחרי 3 ימי עבודה ברצף, נסעתי לאמא שלי, לרשום בדף, את המצב הכלכלי שלי בפתק ליד הלפטופ, ואחרי זה נסעתי לאבנר, ונפגשתי גם עם החבר הירושלמי שלי אלדד מרון, וגם עם עומר גוטמן. 
ואחר כך שוב לדירה. 

חמישי הייתי במסריק, אחרי פעילות בדירה, ואחר כך ביליתי עם שותף שלי ח' י', קנינו אוכל בשוק האוכל בדיזינגוף סנטר, ולח' לא היו חרדות הפעם, תודה לאל, וקנה גם משהו לעצמו, וגם אני קניתי משהו לעצמי, ואחר כך קנה לשנינו בקבוק נסטי ליטר וחצי, וישבנו בחוף פרישמן, שעתיים וחצי, ואכלנו ושתינו, 
ואחר כך הלכנו ברגל, לפיו, הלכנו כ 4 ק"מ, לאמפם , לקנות משהו לו ולי בנפרד. ואחר כך הלכנו ל7-11, וקנינו גלידה, ואז נפרדנו, הוא לאופנוע, ואני בתח"צ מחצות, היה לי מזל, לקחתי קו 3, ואחר כך קו 24 אחרון , ואחרי 1:00 בלילה הגעתי לאמא שלי. 

שישי היה משהו עם חבר, שהתנצל היום, מוצ"ש הלכתי לחבר אבנר הנמן הסופר, שהביא לי את הספר שלו, אני לא יודע כמה זמן פנוי יהיה לי לקרוא את הספר שלו, כ 200 עמודים אני חושב , ספר רביעי במספר, רומן מטורף. והתווכחתי עם אמא שלי על חבילת נייר טואלט שהייתי צריך לקנות לה, 
חבילה של לילי 32 גלילים, לילי כחול טריפל, שעלה לי כ 55 ש"ח. ב7 טו 7. ליד הבית של אבנר. 

וזהו בערך, אז חזרתי לבית אימי, ובשירותים, התחלתי לראות עיניים. (התקפה פסיכוטית שקטה שבה אני רואה הכל מורכב מעיניים, ). לקחתי ולריאן להרגעה שלא עזר. התקלחתי והתגלחתי, ועשיתי סידורים במחשב. ולקחתי קלונקס. ודיברתי בטלפון עם חבר ישי (היה רשום לי ביומן המשותף של אמא שלי ושלי, לטלפן אליו במוצ"ש), ודיברתי גם בטלפון עם חבר שלי אלדד, עד 2:30 ,שיחה של יותר משעה. והתחיל לחפור לי על כל האנשים שאנו מכירים, ועל החבורה שהיתה, ועל זה שרוצה לחזור להיות בקשר עם אנשים שלא רוצים להיות איתו בקשר, ועל האקסיות, ועל אנשים שבקשר איתו, וכו'. אבל קצת הצחיק אותי, וגרם לי לשמוח, עם המילים שלו. שיחת נפש שכזו עם אלדד. אני לא חושב שיש לי חבר נפש אמיתי. אבל יש לי כמה חברים שאני בקשר איתם,ואף 1 לא מושלם, והמצב החברתי שלי יחסית טוב, רק חסרה לי בת זוג אמיתית. מאז האקסית האחרונה הנוראה, עברו כמעט שנתיים. 

זהו בערך. צריך לעשות טבלה(אולי), והגהה(עשיתי הגהה, לא היה צריך תיקון, אבל הוספתי אולי כמה מילים) , ושיווק. לא יכול לנחש מהי תגובתכם, יצא אחרת ממה שתיכננתי. 
אני לא מתבכיין, ולא אומר מה הצרות שלי, אני מנסה להיות אופטימי. 
וזהו בערך שומר גם לעצמי דברים. 
להתראות, באהבה, אלון ארד מתל אביב... 
=] ... 💘😀🙏🍀🐰🐟🚌⚽📆🌸💙 =] ... 

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

תמונת מצב - חרדה קיומית גדולה בעקבות יותר מ 24 שנים לחור לא טבעי בגרון - 21/09/1998 - א' תשרי ה'תשנ"ט - כעת ה 10/10/2022 - ט"ו בתשרי ה'תשפ"ג - סוכות ה'תשפ"ג 2022