ניסיון לסיכום שנת 2023 שלי - שנת הארנב

 שלום לכולם. 
שנת 2023 כמעט נגמרת. 
יש לי אפשרות לנסות לסכם אותה הלילה. ליל שבת. אחרי חצות, אחרי 2:00 בלילה, עד 4 לפנות בוקר. 
בחוץ סערה. גשם . סופה. היה הלילה ברקים , חזיזים ורעמים. 
החורף התחיל , לפי התאריך. 
יחסית שמרתי על הבריאות שלי השנה. לא זוכר מקרים מיוחדים של חוסר בריאות. לפעמים כואבת לי הרגל,
לפעמים כואב לי הראש, או השריר שליד הלב. 

עבדתי השנה יחסית הרבה. משמרות לילה עד יולי. יחסית הרבה, יחסית ל3 משמרות בשבוע, 5 שעות כל משמרת. בכיפור בטח כתבתי על השינוי במוקד. עבדתי גם הרבה משמרות של יום שישי, שזה היה פחות שיחות, ו 150% מ 16:00, עבדתי בעיקר 17:00-22:00 בשישי, כולל מוניות הלוך וחזור בחורף, חזור לאמא בקיץ. גם עכשיו כותב מהלפטופ אצל אמא שלי בג'. 
קרה משהו ב 04/12/23 , יום שני, הודיעו לנו שסוגרים את המוקד, ומפטרים את כולנו. כתבתי זאת בפייסבוק. 
נכון לעכשיו, קיבלתי מכתב פיטורים, אבל מפטרים רק בינואר 2024. ב 13 לינואר. תכלס זה קורה ב 10 לינואר, כי ה13 בינואר זה יום שבת, ולא עובדים בשבת. ושישי גם לא עובד, וגם לא חמישי. אז המשמרת האחרונה שלי תיהיה ביום רביעי, ב 10 לינואר, 2024. 

יהיה לי הרבה זמן פנוי. התחלתי כבר לחפש עבודה. אבל אם להיות מציאותי, זה יהיה ממש קשה. אחרי יותר מ 7 שנים באותו מקום עבודה שהיה יציב. 

הסיבה לקיצוצים ולסגירה של הסניף בתל אביב, של תקשוב, זה המלחמה. 

וזה גם החידוש מהפוסט הקודם. 

ה 7 לאוקטובר 2023. יום נורא למדינת ישראל. והמלחמה בחמאס נמשכת. 
אני כנראה במצב הזה לא כ"כ איש של מילים. גם נהיתי די טיפש בהרבה שנים האחרונות. 
הטבח והפוגרום של ה 7 לאוקטובר השנה היה ממש נורא, המון נרצחים, תחילת המלחמה בחמס. לפי מה שהבנתי, נרצחו בתחילת המלחמה כ 1400 אנשים. 
וכל יום יש עוד חיילים שנהרגים. לא מכיר את מספר ההרוגים בצד הפלשתיני, צבא החמס וכו'. 

אני לא איש ימיני, אך מנסה להיות במיינסטרים המציאותי. ובאמת, אחרי מכה כ"כ קשה של חמאס על העם היושב בציון, חייבים להשמיד ולהכחיד את כל חמאס. לפני מה שהבנתי, יש עוד כ 50 אלף מחבלים של חמאס. דיברתי עם אמא שלי גם היום, אמא שלי ימנית, ואומרת לי שמלמדים את הפלסטינים מגיל 0 לשנוא ולהרוג יהודים. זה לא מצב טוב. 

כבר דיברו על זה טובים ממני. צריך להפסיק את השנאה הזאת. 

גם חבר שלי י' שהוא ימני, תומך בציונות הדתית, להרבה אנשים בעם נפל האסימון, שאנו מוקפים אויבים שרוצים להשמיד אותנו. ובמצב הזה אנו מתמודדים. 

למזלי אני גר בתל אביב, עדיין יש איום של טילים,יש אזעקות, אבל גם יש כיפת ברזל. מזל גדול.

 יש פליטים מהצפון, ומהדרום, גם בתל אביב. 
והמלחמה יכולה להמשך עוד הרבה זמן. 
מלחמת לבנון ה1 נמשכה 3 שנים, שהייתי קטן, לפני כ 40 שנים. 

זהו בערך. 
אז בעבודה יש לי לעבוד עוד 3 שבועות. עוד 4 משמרות עד סוף שנה, ממש עד היום האחרון של השנה הלועזית. 
ונראה איך אני מתקדם אז. 
אז המצב במדינה מאוד קשה. מלחמה זה לא דבר טוב. יש הרבה כאב , וצער, ועצב. 
ובינתיים אני רוב השבוע, ממוצ"ש עד חמישי, בדירה בקרית שלום, כמעט 12 שנים באותה יחידת הדיור, בקרית שלום כבר יותר מ 11 וחצי שנים. גם יש לי רכזת תעסוקה חדשה כבר חודש בערך, בשם שני. 
ועדיין הולך למועדון מסריק. עשיתי קאמבק כבר מלפני יותר מעשור. יש מדריכה חדשה בשם אור, שהיתה מתנדבת. וזהו בערך. מה עוד יש לספר? 
להתראות בפוסט הבא. כנראה בשנת 2024. שנת הדרקון. 
מעניין מה השנה הבאה תביא איתה. 
עדיין מתמודד עם החרדה הקיומית שלי, בגרון. וגם עם עייפות כרונית. 
זהו בערך. לילה טוב, שבת שלום. 
תודה ולהתראות :) 
💓😀🍀🐰🐟🐇🌸 =] 

תגובות

  1. ממש לא נעים שפיטרו אותך... זה עצוב. מקווה שתמצא עבודה אחרת, יותר טובה אפילו.
    המלחמה הזאת אכן נוראית. 7.10 אחד האסונות הגדולים בתולדותנו.

    חידשתי את המנוי לבלוג שלך. מקווה שאקבל הודעות על הרשומות הבאות. תמשיך לכתוב!

    שתהיה שנת 2024 מוצלחת

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ערב יום כיפור, ה'תשפ"ד, ערב ט' בתשרי ה'תשפ"ד 24/09/23 - סיכום ביניים

סיכום שנת 2022 שלי - שנת הנמר